הודעה לגבי שעות הפעילות ביום הזיכרון וביום העצמאות:

ים שני 24.4- פתוחים עד 19:00, יום שלישי 25.4- פתוחים עד 14:00, יום רביעי 26.4- סגור.

הודעה ללקוחותינו: ערב יום כיפור החנות תיסגר בשעה 12:00, תודה וחתימה טובה

אנחנו עם הנצח 02

שעות הפעילות שעון קיץ: א-ה 08:00-21:00, יום שישי עד 14:00, מוצ"ש- כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד 23:00. כתובת: *בן ציון גליס 32, פתח תקווה*

ערב שביעי של פסח החנות תהיה פתוחה מ 08:00 עד 14:00. במוצאי החג- מ 20:30 ועד 22:00. בחול המועד, כרגיל מ 08:00 עד 21:00.

חפשו...
Generic filters

ארון שירות – מדריך קנייה המלא

כמה מילות הדרכה מאת רוזנפלד לגבי פתרונות אחסון, ארונות שירות וכתר פלסטיק

כולנו מכירים את התחושה כאשר הבית מאוד עמוס בפריטים אשר לעיתים אפילו לא בשימוש השוטף שלנו. כתר פלסטיק ופתרונות האחסון אשר מוצעים, עשויים לפתור לנו הרבה מן אתגרי היום-יום והמעמסה. פתרונות האחסון הקיימים בשוק זמינים, זולים ויעילים וכל שנותר לנו לעשות הוא לבחור את ארון השירות המתאים לנו.

אנו, אתר רוזנפלד, מציעים פתרונות אחסון של כתר פלסטיק מתוך היותנו מודעים לכך שהסדר בבית חשוב לרובנו. אין ספק כי העומסים של החיים והשיגרה היום-יומית שאנו מנהלים לעיתים עשויים למנוע מאיתנו ליצור את הסביבה האסתטית אשר אליה אנו שואפים תמיד להגיע ומתוך הבנה זו, אתר רוזנפלד מציע פתרונות אחסון שונים לבית ולמרפסת כמו ארונות שירות כתר, ארונות פלסטיק כתר, תיבות אחסון פלסטיק, ארונות של כתר פלסטיק ועוד.

7290103652111

קיימים ארונות שירות אשר מותאמים להשמה והתקנה בחללים צרים, ארונות שירות כתר פלסטיק הבנויים עבור סביבה רחבה יותר ועוד מגוון אפשרויות זולות ופרקטיות עבור אחסון הרכוש שלנו.

באופן כללי, ארונות השירות של כתר פלסטיק אינם מיועדים לעומסים כבדים במיוחד. ארונות השירות מיועדים בעיקר עבור אחסון של ציוד קל כמו חומרי ניקוי, נעליים, בגדים ושלל פריטים שונים ומגוונים. ישנם גם ארונות שירות ופתרונות אחסון כתר אשר מיועדים לעמוד בעומסים מעט כבדים יותר ועל כל זאת נעמוד במאמר הבא אז הצטרפו אלינו לקריאה קצרה.

תחושה מאוד לא נעימה היא התחושה כאשר אנו עשויים לדרוך על הצעצועים של הילד או על הצעצועים של הכלב ובואו נודה בזה, בימינו של היום הבתים עמוסים בשלל ציוד, צעצועים ואביזרים בעקבות הזמינות והמחירים הזולים אשר מציפים את שוק המסחר והקמעונאות.

אנחנו אוהבים לקנות ואוהבים לקנות הרבה. לעיתים גם מוצרים וציוד שאנו לא צורכים בכלל או שמא אנו משתמשים במוצרים במשך תקופה מסוימת ולאחר מכן מניחים בצד ושוכחים מקיומו של אותו מוצר. סופם של מוצרים אלו להתגלגל בבית ולעיתים אף להוות סיכון בשל נפילה או היתקלות בהם בשעת לילה מאוחרת. ציוד אשר מפוזר ללא טעם בבית וגורם ל”הצפה” , ניתן לאחסון בארונות שירות כתר ואין צורך לחשוש כי הציוד שלנו יצבור אבק, יתיישן במהרה או שמא ייגרם לו נזק מתוך כך והוא זרוק בבית שלנו לחינם וזמין לכל נתקל ובועט.

הבית שלנו אינו מגרש כדור רגל(למרות שחלקנו אולי היו רוצים כי יהיה) והרכוש שלנו,ברובו, אינו כדורים אז מדוע לתת לחפצים שלנו להתגלגל כך בבית?

באתר רוזנפלד קיימים ארונות שירות עבור אחסון בעלי נפחים שונים ויש לבדוק כי העומסים שאתם מתכננים לאחסן אכן תואמים לקיבולת ארון השירות אשר ברצונכם לרכוש. המטרה היא אינה להגיע לסיטואציה בה ארון השירות העשוי פלסטיק שלכם נוטה באופן חמור לאחד הצדדים בשל מעמסת ציוד ומשקל שלא תואמים את קיבולת הנפח של ארון השירות.

7290003043682

ברמה הכללית של הנושא, ארונות שירות פלסטיק של כתר לא נועדו עבור אחסון של מוצרים מאוד כבדים או מאסיביים ואכן עלול להיגרם נזק לארון השירות במידה ותמצאו את עצמכם מעמיסים עומסים אשר ארון השירות לא נועד להתמודד עמם.

במידה ונזקקתם לרכוש ארון שירות אשר מיועד לעומסים כבדים יותר, תוכלו לאחסן ציוד מאסיבי יותר ללא חשש (כל עוד אתם פועלים בהתאם להוראות היצרן כמובן).

בפנייה ישירה לנשים הקוראות מאמר זה, אנו מבינים לליבכן ויודעים כי הברגים, המברגות, המקדחות, המסורים ושאר החפצים השונים ש”מסתובבים” בבית שלכן עשויים “להטריף” אתכן ואנו סמוכים ובטוחים כי ארונות שירות הפלסטיק של כתר אשר מוצעים למכירה כאן באתר רוזנפלד יהוו פתרון אחסון מושלם עבור כל אותו ציוד של הבעלים שלכן(או אולי גם שלכן עצמכן במידה ואתן אוהבות ויודעות לתקן, להבריג ולקדוח).

למעשה, ניתן להתבלבל ולחשוב כי השמת או התקנת ארון שירות פלסטיק יתפוס חלל ומקום בדירה שלכם אשר גם ככה עשויים לעיתים להיות מצרכים חשובים.

חלק מן הדירות גדולות וחלקן פחות, אך אין זה אומר כי הצבת ארון שירות תהווה גזל מחלל הבית שלכם. ההיפך הוא הנכון ונסו לרגע לדמיין סיטואציה בה אתם מוזמנים לארוחת ערב בבית של חברים טובים שלכם. הדירה בה אותם חברים גרים הינה דירה בת 3 חדרים וחלל גדול ומרחב לא קיימים בה.

בנוסף, כאשר פוסעים במפתן דלת הבית, בסלון מפוזרים צעצועים, בכניסה למטבח מונחות, בצמוד לקיר, שקיות שחורות גדולות ובמקלחת החברים שלכם דאגו לאחסן את הציוד של הבעל, האישה והילדים אשר כולל בין היתר פטישים, מסמרים, כלי איפור,פריטי קוסמטיקה, בריאות וטיפוח וכמובן גם, איך לא נשכח, את צעצועי האמבטיה של הילדים הקטנים של הבית המאושר והעולה על גדותיו.

במקרה כזה, חלל הבית אשר גם ככה היה לא גדול במיוחד, הולך ונעשה אפילו קטן עוד יותר בתחושה שלנו כמבקרים וכמתגוררים באותו הבית.

כאשר אנו חיים, מתגוררים או מתארחים בסביבה מאוד עמוסה, התחושה היא מאוד לא נעימה ומאוד לא מרחבית, אלא מצומצמת. השטח מסביבנו הופך ונהיה מצומצם גם בתחושתנו האישית וגם מבחינה עובדתית מכיוון וכמעט ולא נשאר מקומות אשר ניתן לדרוך בהם בבית.

פתרונות האחסון של כתר המוצעים על ידי רוזנפלד נועדו בדיוק לשם כך.

הרחבת שטח המחייה וסידור שטח המחייה שלכם בבית שלכם ניתן להשגה על ידי הצבת ארון שירות פלסטיק זול ועמיד של כתר פלסטיק.  על ידי אחסון הציוד שלכם בארונות שירות או בארונות שירות פלסטיק, אתם למעשה מרחיבים את שטח המחייה שלכם , “פותחים” את חלל הבית ומעניקים תחושה מרחבית לכל הדורש לשלומכם ומגיע לבקר אתכם בבית שלכם.

פתרונות האחסון של כתר פלסטיק מציעים ארונות שירות בעלי חורי ופתחי אוורור אשר מאפשרים לכם לאחסן ציוד מבלי לחשוש כי יצבור ריח מאוד חזק או לחות.

נכון, אפשר פשוט לזרוק את הנעליים בכניסה לבית כאשר אנו מגיעים אחרי יום ארוך בעבודה. ואפשר גם לרדוף אחרי הילדים עד מחר על מנת שהם יסדרו את חפציהם, אך בשורה התחתונה כולנו מעדיפים לנהל חיים ולחיות חיים קלים יותר וכמה שפחות מסורבלים.

הצבת ארון שירות בבית שלכם תאפשר הקלה משמעותית בכל הקשור לסידור וניקיון הבית.

ארונות השירות של כתר פלסטיק המוצעים כאן באתר רוזנפלד מגיעים בגדלים ונפחים שונים על מנת שתוכלו להתאים בצורה המיטבית ביותר את רכישת ארון השירות שלכם בהתאם לחלל הבית והצרכי האחסון שלכם.

כמובן וגם חשבנו על האספקט העיצובי של כל הנושא ואנו מציעים ארונות שירות אשר מעוצבים בצבעים שונים ונועדו להשתלב עם שאר הריהוט שלכם בבית.

מבין הדגמים, תוכלו גם למצוא ארונות שירות אשר ניתנים לתלייה, ארונות שירות הניתנים להגבהה על ידי רגליות אשר מסופקות יחד עם ארון השירות, ארונות שירות אשר ניתן לנעול אותם בבטחה במידה ונרצה לאחסן חפצים אישיים ובחלק מדגמי ארונות השירות ניתן גם לקבל מחיצות הפרדה אשר נועדו לסידור מיטבי ואופטימלי של הציוד שלכם מבלי ליצור עומסים כבדים ואי סדר בתוך תכולת ארון השירות.

ארונות השירות פשוטים להרכבה, קלים במשקלם ונועדו לשם הקלה מירבית על חווית הרוכש ו\או המתקין.

ארון השירות אשר בחרתם לרכוש באתר רוזנפלד הינו נוח מאוד לניקוי וניתן לנקות את הארון עם כל מטלית לחה או מוצרי ניקוי ביתיים שאנו מכירים.

שימו לב, ארונות השירות כתר פלסטיק הביתיים בדרך כלל לא נועדו לשם הגנה בפני חדירת מים אך כן נועדו לשם מניעת לחות(על ידי פתחי אוורור לאורך ארון השירות). מתוך כך, את ארונות השירות עדיף שלא למקם במקומות פתוחים וחשופים כמו חצר הבית שלכם או בגינה שלכם. במידה ואתם זקוקים לרכישת ארון שירות אשר חסין מפני גשם ורטיבות רבה יותר, תוכלו להפיק תועלת מארונות השירות שלנו עבור הגינה והחצר.

 

מורכבות ההתקנה של ארונות שירות – מסובך או לא מסובך

גם אם אתם לא אנשי מקצוע אשר עוסקים בהתקנות שונות, ארונות השירות  באתר רוזנפלד ניתנים להרכבה עצמית ומגיעים עם הוראות התקנה עבור עיון הלקוח.
במידה והסתבכתם בהתקנת ארון השירות, קיימים סרטוני הדרכה רבים באינטרנט ובאתר youtube  אשר מראים את הדרכים לבניית והרכבת ארונות שירות כתר פלסטיק.
רוזנפלד סמוכים ובטוחים כי תוכלו למצוא מענה עבור כל שאלה אצלנו באתר. השקענו רבות בריכוז המידע המצוין לעיל על מנת שתוכלו להבין בדיוק מירבי את אשר אנו מציעים באתר רוזנפלד ומקווים כי מבוקשכם וצרכי האחסון שלכם ניתנים למענה כאן אצלנו.
אל תהססו ליצור עמנו קשר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מאחלים לכם המשך גלישה נעימה באתר רוזנפלד,

רוזנפלד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0
    0
    העגלה שלך

      צעד אחרון ומחירים מיוחדים לחברי מועדון בדרך אליכם!

      אני כבר חבר מועדון- מצויין! התחבר/י ותוכל/י לקבל את המחירים המיוחדים, המתנה כבר אצלך במייל!
      עדיין לא חבר מועדון? הירשם/י בקלות וקבל/י את המחירים המיוחדים והמתנה למייל!

      התחבר

      הרשמה

      לאחר שסיימתם ושלחתם את הפרטים תקבלו בתוך 2 דקות מייל המאשר שהתחברתם. אם לא הגיע המייל חייגו 03-9050000 
      או שלחו לנו מייל  contact@rozenfeld.co.il
      הפרטים שלכם מאובטחים ברמה הכי גבוהה – אנו מתחייבים לשמור בבטחה על פרטייכים האישיים ולא להפיצם.

      מה עוד חברי מועדון רוזנפלד מקבלים? 
      הטבות ומבצעים בחנות ובאתר | איזור אישי | מילוי הזמנה מהיר וקל | מעקב הזמנות | שמירה של הפריטים האהובים.