כלקוחותינו, ובהתאם לחוק, הינכם רשאים להגיש בקשה לביטול עסקה בכפוף לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א – 2010.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לפני בקשה לביטול עסקה על מנת שנוכל להציע פתרון אחר עבורכם.
לתקנון המלא לחצו כאן
ביטול עסקת מכר מרחוק (רכישה באמצעות אתר האינטרנט הינה עסקת מכר מרחוק כמפורט בסעיפים 14(ג)(1), 14(ד), 14ג1, 14ה(א) ו-(ב) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981 (להלן: ‘’חוק הגנת הצרכן") ) תתאפשר בהתאם לתנאים המפורטים בסעיפי החוק דלעיל ואשר מתומצתים להלן למען הנוחות. למען הסר ספק, בכל מקרה של התנגשות בין התמצות לבין הוראות החוק, הוראות החוק יגברו:
ביטול עסקה פרונטלית (מוצר שנרכש בחנות הפיזית):
ע"פ תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א – 2010, התקנות חלות אך ורק על עסקאות הנעשות בבית העסק. תקנות אלה קובעות רשימה סגורה של עסקאות לרכישת מוצר/ים או שירותים אשר רק לגביהם חלה זכות הביטול. בתקנות מפורט פרק הזמן העומד לצרכן למימוש הזכות בהתאם למוצר שרכש.
לגבי עסקאות לרכישת טובין (מוצר/ים) הזכות לביטול עסקה, תחול גם בתנאים נוספים:
ערכם של המוצר/ים עולה על 50 ₪.
המוצר/ים לא נפגמו, ולא נעשה בהם שימוש.
המוצר/ים הוחזרו לעוסק- חובת החזרת
המוצר למחסני החברה / הספק היא על הלקוח.
לקוח יהיה רשאי לבטל עסקה שביצע באתר באם לא עברו 14 יום ממועד קבלת המוצר או מסמך המפרט את פרטי העסקה לפי המאוחר וזאת באמצעות אמצעי התקשורת המפורטים להלן:
ליצירת קשר בוואטסאפ- לחצו כאן
ליצירת קשר במייל- לחצו כאן
ליצירת קשר דרך עמוד צור קשר באתר- לחצו כאן
ליצירת קשר בטלפון- לחצו כאן
לתקנון המלא לחצו כאן
ליצירת קשר ע"י מילוי הטופס:
רוצים לבטל את העסקה? מלאו את הטופס:
אנו ניקח את זה מכאן
אתם יכולים להשיג אותנו בכל אחת מן הדרכים הבאות:
אחד האמצעים החשובים בניסיון שלנו להשתפר ולהמשיך להעניק שירות מעולה היא לאפשר לכל הלקוחות להיות איתנו בקשר תמיד. אתם הברומטר שלנו להצלחה!

מענה תוך 24 שעות

השארת הודעה בפייסבוק

אתם שואלים אנחנו עונים

נציגה אישית