שאלות נפוצות
אתם שואלים אנחנו עונים
בשלב זה אנחנו עושים משלוחים אך ורק בתחומי מדינת ישראל.
אתה מוזמן ליצור איתנו קשר דרך עמוד ה“צור קשר” באתר.
או בשעות הפעילות בטלפון: 03-9050005.
שעות הפעילות הן:
כל יום משעה 8:00 בבוקר ועד השעה 17:00 אח”צ.
ביום שישי ושבת משרדי האתר סגורים.
רוזנפלד מעדכנת את הלקוח בכתובת המייל שהזין באתר בכל שינוי סטטוס של הזמנתו.
בנוסף ניתן להיכנס ל“איתור הזמנה” שבאזור האישי, לאתר את הזמנתך ולצפות בסטטוס המעודכן שלה.
ביטול או שינוי הזמנה אפשרי כל זמן שלא בוצע חיוב ולא נשלח המוצר ללקוח.
על מנת לשנות את הזמנתך צור איתנו קשר במייל: contact@rozenfeld.co.il.
או דרך עמוד ה“צור קשר” באתר.
החזרת מוצר אפשרית אך ורק במקרה והמוצר חדש וסגור באריזתו ולא עברו יותר מ-14 יום מאספקת המוצר.
בכל מקרה, עלות שילוח המוצר חזרה תחול על הלקוח ולא על “רוזנפלד”.
ניתן להגיע לחנות שלנו ברחוב בן ציון גליס 32 סגולה, פתח תקווה ולמסור את המוצר בשעות הפעילות.
רוצים לבטל את העסקה? מלאו את הטופס הזה
רוזנפלד מתחייבת לשלוח אליך את המוצר בתוך לכל היותר עשרה ימי עסקים (אלא אם צויין אחרת על מוצר ספציפי).
לרוב, המשלוחים מגיעים הרבה יותר מהר אל הלקוח.
מקווים שבקרוב תוכל להינות מהמוצר החדש שהזמנת!
אפשרויות השילוח תלויות בסוג וגודל המוצר.
- משלוח פיקאפ- משלוח מהיר למקום הקרוב אליך לפי בחירה.
- משלוח עד הבית.
- איסוף עצמי מחנות הדגל שלנו- בן ציון גליס 32 סגולה פתח תקווה.
חלק מהמוצרים המוצעים לרכישה באתר רוזנפלד מלווים בתעודת אחריות. במקרים אלה תעודת אחריות תהיה מטעם היצרן ו/או היבואן ו/או נותן השירות (להלן: “בעל האחריות”), האחריות הבלעדית למוצרים, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם, ליכולת פעולתם התקינה ולמפרט פעילותם חלה אך ורק על בעל האחריות ולא על רוזנפלד.