שאלות ותשובות נפוצות

בשלב זה אנחנו עושים משלוחים אך ורק בתחומי מדינת ישראל.

אתה מוזמן ליצור איתנו קשר דרך עמוד ה“צור קשר” באתר.
או בשעות הפעילות בטלפון: 03-9050005.
שעות הפעילות הן:
כל יום משעה 8:00 בבוקר ועדה השעה 17:00 אח”צ.
ביום שישי ושבת משרדי האתר סגורים.

ככלל, רוזנפלד משתדלת לעדכן את הלקוח בכתובת המייל שהזין באתר בכל שינוי סטטוס של הזמנתו.
בכל מקרה ניתן להיכנס ל“איתור הזמנה” שבאזור האישי, לאתר את הזמנתך ולצפות בסטטוס המעודכן שלה.

ביטול או שינוי הזמנה אפשרי כל זמן שלא בוצע חיוב ולא נשלח המוצר ללקוח..
ע”מ לשנות את הזמנתך אתה מוזמן ליצור איתנו קשר במייל: contact@rozenfeld.co.il.
או דרך עמוד ה“צור קשר” באתר.

החזרת מוצר אפשרית אך ורק במקרה והמוצר חדש וסגור באריזתו ולא עברו יותר מ-14 יום מאספקת המוצר.
בכל מקרה, עלות שילוח המוצר חזרה תחול על הלקוח ולא על “רוזנפלד”.
ניתן להגיע לחנות שלנו ברחוב הרב פינטו 20 פתח תקווה ולמסור את המוצר בשעות הפעילות.

רוזנפלד מתחייבת לשלוח אליך את המוצר בתוך לכל היותר עשרה ימי עסקים (אלא אם צויין אחרת על מוצר ספציפי).
לרוב, המשלוחים מגיעים הרבה יותר מהר אל הלקוח.
מקווים שבקרוב תוכל להינות מהמוצר החדש שהזמנת!

אפשרויות השילוח תלויות בסוג וגודל המוצר.
אנחנו יודעים לספק מגוון רחב של אפשרויות שילוח, החל מנהגי הבית שלנו, עובר דרך חברות שילוח, וכלה בדואר ישראל.
מחיר השילוח יקבע עבור כל מוצר בעת הזמנתו.

חלק מהמוצרים המוצעים לרכישה באתר רוזנפלד מלווים בתעודת אחריות. במקרים אלה תעודת אחריות תהיה מטעם היצרן ו/או היבואן ו/או נותן השירות (להלן: “בעל האחריות”), האחריות הבלעדית למוצרים, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם, ליכולת פעולתם התקינה ולמפרט פעילותם חלה אך ורק על בעל האחריות ולא על רוזנפלד.