הודעה לגבי שעות הפעילות ביום הזיכרון וביום העצמאות:

ים שני 24.4- פתוחים עד 19:00, יום שלישי 25.4- פתוחים עד 14:00, יום רביעי 26.4- סגור.

הודעה ללקוחותינו: ערב יום כיפור החנות תיסגר בשעה 12:00, תודה וחתימה טובה

אנחנו עם הנצח 02

שעות הפעילות שעון קיץ: א-ה 08:00-21:00, יום שישי עד 14:00, מוצ"ש- כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד 23:00. כתובת: *בן ציון גליס 32, פתח תקווה*

חפשו...
Generic filters

מדריך קנייה למחסן גינה

אין ספק כי מגורים בבית פרטי דורשים השקעה לא קטנה ולעיתים לא כל כך זולה. המזיקים, המכרסמים ותנאי הטבע השונים משפיעים על אורך חיי הרכוש שלנו והציוד וביכולתנו להשפיע על אפקטים אלו. יש באפשרותנו לבחור במספר אפשרויות אשר נועדו לגונן על ולשמר את הציוד שלנו מפני הכתוב לעיל.

חלקנו נולדנו עם ידי זהב של ממש ובורכנו ביכולת לבנות, ליצור ולברוא בעזרת עשר האצבעות שלנו וחלקנו פשוט פונים לרשתות הקמעונאות על מנת לאתר ולמצוא דרכים יעילות של פתרונות אחסון לגינה הנפלאה של הבית שלנו. מוצרי כתר פלסטיק הנמכרים באתר רוזנפלד מאפשרים לרוכש לאחסן את חפציו ולהסיר חשש מפני נזקים כאלו ואחרים העשויים להתחוללל כאשר רכושנו מונח או זרוק ברחבי הבית והחצר.

פתרונות אחסון לגינה ומחסנים עבור הגינה שלנו  – כתר פלסטיק באתר רוזנפלד

במידה ואתם שייכים לאסכולה השניה אשר נעזרת ברשתות הקמעונאות בכדי לאתר פתרונות אחסון, תשמחו לדעת כי בימינו קיימים מגוון פתרונות אחסון לגינה של כתר ושלל מחסנים אשר עמידים בפני תנאי מזג אוויר שונים הפוקדים אותנו במהלך השנה. את שלל פתרונות האחסון, ארונות השירות ומחסני הגינה תוכלו למצוא כאן באתר רוזנפלד ופרטיהם כדלהלן במאמר זה.
החל מפתרונות אחסון פשוטים אך יעילים, עמידים ויציבים ועד פתרונות אחסון לגינה אשר טווחי מחיריהם גבוהים יותר והם בעלי מאפיינים כמו קירות כפולים ובידוד טוב יותר, דרכי האחסון מציעים עבורנו את האפשרות ליצור סדר בבית וגם לשמור על חפצינו מפני איתני הטבע ומפני שחיקה טבעית ובלאי החומרים אשר הולכים ומתיישנים מכורח הזמן החולף.

מי זקוק לפתרונות האחסון השונים אשר מוצעים באתר רוזנפלד

עבור אף אחד מאיתנו לא נעימה הסיטואציה בה הבית שלנו “עולה על גדותיו” , הבלאגן מצטבר ואנחנו אפילו נתקלים בדברים תוך כדי הליכה בביתנו. לעיתים הבית שלנו מאוד מרווח אך יחד עם זאת, תודה לאל, קיים מספר מרובה של נפשות בבית. לילדים יש הרבה צעצועים, אנחנו צריכים למצוא פתרון אחסון למספר זוגות אופניים שנמצאים בבית ובקיצור ולעניין, אנחנו זקוקים למחסן גינה.

את מחסני הגינה ופתרונות האחסון של כתר השונים ניתן גם להתקין בגג ביתנו ואין אף חובה למיקום התקנה ספציפי כמו גינת הבית שלנו. קיימות סיטואציות בהן אנשים מתקינים בסלון שלהם תיבת אחסון ואף דואגים לקשט את התיבה בכדי להפוך אותה לרהיט של ממש.

בימים עברו, כאשר המילה מחסן או צמד המילים מחסן גינה היו נאמרות, התמונה המצטיירת בראש שלנו הייתה אולי מעט אפורה מפני ולמילה מחסן עשויה להיצמד קונוטציה לא נעימה אשר כוללת בלאגן, דוחק ואי אסתטיקה. למזלנו, בעידן בו אנחנו חיים לאסתטיקה יש משקל לא מבוטל בכל הקשור לרהיטים שאנו בוחרים לבית שלנו, לגינה שלנו או עבור גג ומרפסת הבית שלנו.

העיצובים השונים של פתרונות האחסון של כתר אכן נעימים למראית העין ומגיעים בצבעים שונים כמו כחול בהיר וגם אפור בהיר.

את פתרונות האחסון ניתן גם למקם במרפסת הבית ובגג הבית שלנו. כל עוד אתם מעוניינים לאחסן את הרכוש שלכם, כתר פלסטיק תוכל למצוא עבורכם את הפתרון היעיל ביותר. 

עד כמה כדאי לי להשקיע בפתרון האחסון לגינה שלי מבחינה כלכלית

ובכן, זה כנראה, כמו כל דבר בחיים, תלוי רק בכם. האם הבית שלכם עמוס נפשות וציוד? באתר רוזנפלד תוכלו לאתר פתרונות של כתר פלסטיק אשר מציעים פתרונות אחסון כמו מחסנים גדולים מאוד. אנו סמוכים כי תוכלו למצוא פתרונות עבור אחסון ציוד מרובה ואפילו תופתעו לגלות כי ניתן לאחסן בהם זוגות אופניים וציוד גדול ומאסיבי אחר.

במידה ואתם מעוניינים להסתפק בפתרונות אחסון לגינה או במחסני גינה זולים יותר, בין שלל מוצרי כתר פלסטיק באתר רוזנפלד תוכלו גם למצוא פתרונות אחסון בטווחי המחירים אשר אתם אליהם מכוונים.

האם אצטרך להקפיד על תחזוקה של מחסן הגינה שלי

החומרים אשר מהם המוצרים שלנו עשויים הינם עמידים בפני תנאי מזג האוויר בישראל ופתרונות האחסון השונים אינם זקוקים להקפדה ותחזוקה מתמדת. כשם שאנו שומרים על הרכוש שלנו, כך נתבקש לתחזק את ארונות, מחסני ופתרונות האחסון של כתר פלסטיק. אין צורך בתחזוקה תמידית ואתם יכולים לרכוש את פתרון האחסון שלכם בראש שקט ובידיעה כי לא תצטרכו לשמן צירים באופן קבוע ולתחזק את המחסן החדש שלכם.

מפני אילו דברים אנו צריכים להישמר בכל הנוגע לציוד שלנו

קיימים שלל מפגעים אשר עשויים לגרום נזק לציוד שלנו כשהוא מוטל בגינה ללא אחסון ראוי שישמר ויאריך את חייו. על ידי שמירת החפצים שלנו בקופסאות קרטון, או שמא אפילו אנחנו קצת יותר מפוזרים מזה ואנחנו פשוט מניחים את הרכוש שלנו על בערימות על גבי ערימות, אנחנו משאירים את הציוד שלנו חשוף לאלמנטים כגון: גשם,אבק, צואת ציפורים, עטלפים וחולדות, כרסומי עכברים (ידוע כי חולדות ועכברים מכרסמים כמעט כל דבר אפשרי) ועוד תחלואות שונות ומגוונות שאנחנו לא ממש רוצים להיתקל בהם לא בבית שלנו, לא בחצר שלנו ולא בין ובתוך הציוד שלנו.

האם אצטרך להתכופף בכל פעם אשר ארצה להוציא דבר מה ממחסן הגינה שלי

כתר פלסטיק וגם אתר רוזנפלד כבר חשבו על כך לפנינו ודאגו כי בפתרונות האחסון השונים יהיו קיימים סוגי פתיחת דלתות שונים עבור אלו מאיתנו המתקשים להתכופף או לבצע תנועות פיזיות וגופניות כאלו או אחרות. כתר פלסטיק פתרונות אחסון לגינה מציעים פתיחת תיבת אחסון לגינה מהכיוון העליון שלה ועל ידי כך נמנעת התכופפות אשר עשויה להיות בעייתית עבור חלקנו הפחות הצעירים ו\או הפחות גמישים.

את דלתות המחסנים תוכלו לפתוח כשם שאתם פותחים את הארון הקיים בחדר השינה שלכם וזה אומר, נכון, מכיוון קידמת המחסן.

תוכלו להתייחס ולהשתמש במחסן הגינה כאל ארון לכל דבר מכיוון ובחלק מהדגמים אשר כתר פלסטיק ואתר רוזנפלד מציעים, קיימת האופציה לאחסן ציוד רב ומגוון וכמו זוגות אופניים או אפילו מכסחת דשא מאסיבית.

במידה ואתם מעוניינים לאחסן ציוד כלשהו מסוג אחר, אשר אולי מצריך בידוד טוב יותר, פתרונות האיחסון של כתר מציעים גם מחסני-גינה עם קירות כפולים ובידוד מצוין אשר מאריך את חייו של הרכוש שלכם.

אין צורך יותר להתהלך בבית ובכל רגע נתון להתכופף על מנת להרים את הצעצועים של הילדים מהריצפה. האמת? אין צורך בבלאגן בכלל. פתרונות האחסון של כתר פלסטיק המוצעים על ידי אתר רוזנפלד מציעים לכם עיצובים עדכניים ומודרניים של תיבות אחסון ושלל פתרונות אחסון אחרים בין אם לגינה, לסלון הבית או לגג ו\או מרפסת הבית שלנו.

אני צריכה תיבת אחסון. האם זה אומר כי מעכשיו אצטרך לחיות עם מחסן בתוך הבית?

עם מעט טאצ’ עיצובי, חשיבה גמישה ויציאה מהקופסא, תמצאו כי תוכלו לקשט את התיבה אשר “תשב” אצלכם בסלון. מפה, נרות או אולי אפילו אגרטל ויש לכם רהיט לכל דבר אשר “יושב” אצלכם בסלון ואף אחד אפילו לא יודע שהוא פתרון אחסון של כתר פלסטיק.

הגריל שלי יושב בחצר וצובר אבק. האם קיימים מחסנים מספיק גדולים שיכולים להכיל אותו?

קודם כל כן. קיימים פתרונות אחסון לגינה אשר יכולים להכיל גריל שלם. בנוסף, חשוב לזכור ולציין כי הגריל שלכם הוא אינו הדבר היחיד אשר זקוק לאחסון. הכלים שלכם אשר עמם אתם עובדים בעת הכנת האוכל זקוקים לאחסון הולם וראוי מכיוון ומדובר בכלי עבודה ובישול אשר נוטים להישאר שמנוניים בסיום מלאכת הטיגון והגריל ולצבור שלל סוגים שונים של חיידקים, בקטריות, אבק, לכלוך ובעצם כל דבר שעשוי להימנע בצעד כל כך פשוט כמו לרכוש פתרון אחסון כזה או אחר על שלל סוגיו.

מה לגבי לחות, גשם ושאר המקרים בהם ציוד רגיש נרטב

בחלק ממוצרי כתר פלסטיק הנמכרים דרך אתר רוזנפלד תוכלו למצוא את האפשרות להגן על הציוד שלכם מפני גשם ובחלקם האחר של המוצרים שלנו תוכלו למצוא פתרונות אשר מתאימים יותר לאחסון ביתי ופחות עבור התקנה בחצר הבית.

מה לגבי ההתקנה של המחסנים?

קיים מספר גדול של סרטוני הדרכה באתר הyoutube אשר מורים ומדריכים כיצד להרכיב את פתרון האחסון שבחרתם. בנוסף, מוצרינו מגיעים עם הוראות ובמידה והסתבכתם קיימים בשוק אנשי מקצוע שונים אשר עוסקים בהתקנות מסוג זה.

פתרונות האחסון של כתר פלסטיק מיועדים עבור הרכבה קלה ועשויים מחומרי תעשייה פשוטים על מנת לנסות ולמנוע הסתבכויות ואתגרים כאשר הלקוח ניצב בעת ההתקנה.

אנו מקווים כי הצלחתם להיעזר במאמר אשר נכתב בלבד עבורכם. במידה ונשארו לכם שאלות כאלו או אחרות, אל תהססו לפנות אלינו על מנת שנציגינו יוכל לחזור אליכם בהקדם עם תשובות מתאימות.

בהצלחה באחסונכם,

רוזנפלד

0
    0
    העגלה שלך

      צעד אחרון ומחירים מיוחדים לחברי מועדון בדרך אליכם!

      אני כבר חבר מועדון- מצויין! התחבר/י ותוכל/י לקבל את המחירים המיוחדים, המתנה כבר אצלך במייל!
      עדיין לא חבר מועדון? הירשם/י בקלות וקבל/י את המחירים המיוחדים והמתנה למייל!

      התחבר

      הרשמה

      לאחר שסיימתם ושלחתם את הפרטים תקבלו בתוך 2 דקות מייל המאשר שהתחברתם. אם לא הגיע המייל חייגו 03-9050000 
      או שלחו לנו מייל  [email protected]
      הפרטים שלכם מאובטחים ברמה הכי גבוהה – אנו מתחייבים לשמור בבטחה על פרטייכים האישיים ולא להפיצם.

      מה עוד חברי מועדון רוזנפלד מקבלים? 
      הטבות ומבצעים בחנות ובאתר | איזור אישי | מילוי הזמנה מהיר וקל | מעקב הזמנות | שמירה של הפריטים האהובים.