הודעה לגבי שעות הפעילות ביום הזיכרון וביום העצמאות:

ים שני 24.4- פתוחים עד 19:00, יום שלישי 25.4- פתוחים עד 14:00, יום רביעי 26.4- סגור.

הודעה ללקוחותינו: ערב יום כיפור החנות תיסגר בשעה 12:00, תודה וחתימה טובה

אנחנו עם הנצח 02

שעות הפעילות שעון קיץ: א-ה 08:00-21:00, יום שישי עד 14:00, מוצ"ש- כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד 23:00. כתובת: *בן ציון גליס 32, פתח תקווה*

חפשו...
Generic filters

מדריך קנייה לברזים

המטבח כמרכז הבית וחשיבות הברזים

בעולמנו של היום, הלב והמרכז של הבית שוכנים במטבח.

אתר רוזנפלד מציע מגוון סוגים של ברזי חמת, ברזים של גרואה, ברזי סוללה, ברזי אמבטיה ומטבח מתוך ההבנה כי ברז המטבח וברזי הבית הינם חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל אשר בחרנו להקיף בו את הבית שלנו.

בימי קדם, המטבח היה מרכז הבית באופן דומה להיום, אך במטבח גם נהגו לישון את הלילה, לבלות במשך מרבית היום ולאט לאט, בחלוף השנים, שטחי המגורים נעשו רחבים יותר וכל חדר וחלל זכו להתייחסות בנפרד כך שנושא כמו התקנת ברז או בחירת ברז כבר קיבלו חשיבות משל עצמם ואנשים החלו להתייחס לבחירת הברז בבית שלהם כשם שהם מתייחסים לפריטי עיצוב אחרים אשר סובבים אותם.

בימינו, אנשים כבר לא מתפשרים על העיצובים בביתם וזאת בשל תהליך הגלובליזציה המקיף אותנו וההולך ונעשה דומיננטי יותר. תהליך הגלובליזציה מורה כי שוק המסחר נפתח יותר ויותר, אופציות הרכישה של הלקוח הינן כמעט אין סופיות והלקוח למעשה אינו מחויב יותר ליצרן אחד בודד או לספק קמעונאי מסוים בכדי להתרצות ולקבל את אשר מחפש לאתר.

אתר רוזנפלד מבין זאת לעומק ומציע שלל עיצובים עבור ברזים לבית. החל מברזים קלאסיים ועד לברזים מפוארים יותר. הצטרפו אלינו לקריאת המאמר הבא על מנת קצת להרחיב על ברזים, ניקיונות ומה שביניהן.

ברזי חמת, ברזי גרואה והניקוי שביניהם

אנחנו באתר רוזנפלד מבינים כי באופן שוטף, תרתי משמע, המטבח הישראלי הוא מטבח אשר “מוציא” מנות אוכל בקצב גבוה ומסחרר והנראות חשובה בו כשם שהתבשילים אשר כל עדה ועדה ברוכות בהם וכל כך אוהבות להגיש טעימים.

אנו עסוקים מאי פעם בבישולים, בצפייה בתוכניות בישול אשר מעודדות אותנו לתפעל ולהשמיש את המטבח שלנו ולהתפאר במנות שלמדנו להכין, כך שמן הראוי ונתייחס לברזים בבית שלנו כשם שהיינו מתייחסים ומייחסים חשיבות לכל פריט דקורטיבי אחר בביתנו.

ברזי המטבח נוטים לעבוד באופן רצוף ואינטנסיבי ועשויים לצבור אבנית או לכלוכים שומניים אחרים.

רבים עשויים לטעות בגדול ולחשוב כי הניקוי של הברזים בביתנו צריך להיעשות על ידי מסירי אבנית למיניהם או חומרי ניקוי חזקים אחרים.

הדבר הוא לגמרי שגוי מיסודו ואף יותר מזה, יצרני ברזים למטבח וברזים לאמבטיה מצהירים כי חומרי ניקוי חזקים או מסירי אבנית למיניהם עשויים ובדרך כלל פוגעים ופוגמים בציפוי הברזים בביתנו, דבר אשר עשוי להוביל לביטול אחריות היצרן על הברז שכל כך עמלנו להתקין וחבל.

אז איך כדאי ורצוי לנקות את סביבת הברז בבית

ראשית כל, כמו בהרבה סיטואציות אחרות בחיינו, התרופה הכי טובה היא אכן המניעה עצמה.

אף אחד מאיתנו לא אוהב לקום בבוקר, להיכנס למקלחת על מנת לצחצח שיניים ולהסתכל על ברז אשר מוקף אבנית או לכלוכים שומניים.

על מנת למנוע מקרים של צבירת אבנית, בכל פרק זמן של חודשיים-שלושה לערך, הועילו ופתחו את החלק העליון של הברז בביתכם, הוציאו את המסנן (פילטר) ודאגו לנקות אותו מלכלוכים שונים אשר נוטים להצטבר בו (לשם כך המסנן נועד–לצבור לכלוכים אך אין זה אומר שהמסנן בעצמו אינו נזקוק לניקוי כל תקופה מסוימת וככל שתקפידו בניקוי המסנן כך תאריכו את אורך חיי הברז ותשמרו על נראות סביבה ראויה, נקייה, סטרילית ובריאה) וכאשר אתם עושים זאת, שימו לב כי גומיית המסנן לא נופלת והולכת לכם לאיבוד בכיור או בתעלת הניקוז. במידה והגומייה אבדה בעת ניקוי המסנן, תמיד ניתן לרכוש גומייה חדשה בחנות המתאימה הקרובה לביתכם.

האם קיימת אחריות על ברזים

תוקף האחריות עשוי לנוע בין ארבע לשש שנות ולעיתים חלק מהיצרנים מעניקים גם עשר שנות אחריות. דבר זה מעיד כי הברזים הינם ברזים עמידים וכי היצרן מוכר לנו ברז שהוא בעצמו רוכש אמון בו. בדומה לכל מוצר אחר אשר תרכשו, ניתן להאריך את החיים של הציוד שלנו במידה וכי נקפיד להתנהל נכון ולשמור עליו.

האם בשוק קיימים ברזים אשר יותר קלים לניקוי

ובכן, רוזנפלד מציעים לרוכש את אשר נפוץ ונחשב מוצלח בשוק הישראלי.

קיימים מספר אפשרויות איתן ניתן לצפות את הברזים וכאשר תבחרו לצפות את הברז בחומר מסוג ניקל, תמצאו כי בחרתם בחומר אשר נשמר לאורך זמן וכך גם נכון לגבי ציפוי ברזים מסוג כרום שמעניקים את הברק הנוצץ שאנחנו מכירים.

ציפוי ברזים מסוג נירוסטה הינם יקרים יותר אך בתמורה תקבלו ציפוי ברז אשר יישמר לאורך זמן ארוך מאוד ונחשב כחומר מאוד עמיד.

עד כמה צריך לתכנן מראש את קניית הברז

קשה לדמיין את התמונה בה הושקע רבות בעיצוב ושיפוץ מטבח אך הועילו להשאיר את הברזים המקוריים במקומם, ברזים אשר קדמו לשיפוץ המטבח או המקלחת.

ברזי חמת וברזי גרואה ועוד המוצעים לרכישה כאן באתר רוזנפלד הינם פריט עיצובי לכל דבר ועניין ומעבר לכך, בחירת ברז נכון מעידה עליכם כבעלי יכולת התמקדות גם בפרטים העשויים להיראות שוליים לחלק מהאנשים.

האסתטיקה הסובבת אותנו בזמן שאנו פועלים במטבח חשובה ואף משפיעה על ביצועינו בתור בשלנים אך היא אינה הדבר היחיד המהווה משקל בעת רכישת ברז מטבח או ברז מקלחת.

לעיתים, התקנת ברז עשויה להיות לא פשוטה ומתוך כך יש לתכנן מראש את אשר ברצונכם לבצע ולהתייחס לתהליך החלפת הברז כחלק בלתי נפרד מהשיפוץ של הבית שלכם. באופן כללי ועל קצה המזלג, קיימים בשוק בארץ ישראל מספר סוגי ברזים עיקריים אשר מאוד נפוצים והם ברזי סוללה, ברז שתי ידיות, ברז ידית אחת (מיקסר), ברז קיר, ברז נשלף או ברז שמסתובב 360 מעלות ולבסוף ברז בטמפרטורה מקובעת וברזים, איך לא, חכמים.

מנגנון הברז נמצא מתחת לכיור ודורש התקנה מחושבת מראש. בדרך כלל, נהוג להתקין כיור בגובה של כ-תשעים סנטימטרים וכפועל יוצא מזה, את הברז נהוג להתקין מעט מעל הכיור–בגובה של כ-מטר ועשרה סנטימטרים.

זאת בכדי למנוע מרווחים גדולים מדי בין הברז לבין הכיור ולפיכך למנוע התזות מיותרות של מים לכל עבר.

כמובן ובמידה ונהיה מעוניינים להתקין ברז אמבטיה נמוך עבור הילדים של הבית, נצטרך לבדוק האם הדבר אכן אפשרי מכיוון וקיימות נקודות חיבור שונות ובגבהים שונים ולא תמיד מתאפשר להתקין בדיוק היכן שחשקה נפשנו.

בחירת ברז יוקרה צריכה להיתמך בכל הסביבה. בין אם אנחנו בוחרים ברז איכותי עבור אמבטיה, מטבח או כיור, אנו צריכים להתחשב בשלל המכשירים האלקטרוניים או במגוון מכשירי החשמל השונים אשר נמצאים בבית או לפחות בסביבת הברז. אתר רוזנפלד מציע מגוון סוגי ברזים החל מברזי סוללה(ברזים קלאסיים בעלי שתי ידיות של מים חמים ומים קרים) ועד לברזי חמת וברזי גרואה.

אנו סמוכים כי תוכלו למצוא באתר שלנו, בין שלל העיצובים, את אשר אתם מעוניינים בו וזאת בשל השקעתנו המרובה בדרישות הלקוחות שלנו.

סוגי תפעול ברזי חמת וברזי גרואה ע”י רוזנפלד

כל ברז ואופי העבודה עמו. ישנם ברזי קיר אשר מותקנים מעל הכיור(בדרך בגובה של כ-מטר ועשרה)והפייה שלהם מקובעת, אינה גמישה ולא מיודעת לשליפה.

ישנם ברזים אשר ניתן לשלוף אותם בעזרת כבל ארוך וכמובן לשטוף את סביבת הברז הקרובה וישנם אפילו ברזים אשר נועדו להיות מקובעים על גובה טמפרטורה ספציפית ולפיכך מאפשרים למנוע כוויות חום(מצוין עבור שימוש עם ילדים קטנים).

אם ברצונכם כך, תוכלו גם למצוא ברזים גמישים אך לא נשלפים, תכנון העוזר גם כן לנקות את הכיור.

עוד מספר נקודות שיש להתייחס אליהן

שימו לב, כדאי ומומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע כמו שרברבים או אדריכלי ומעצבי פנים על מנת לקבל חוות דעת אובייקטיבית לצורך התקנת ברז מיטבית. לא כל ברז מתאים עבור כל התקנה ולפיכך כדאי שנתייעץ עם אדם אשר מבין ובעל יכולת בכל נושא התקנת הברז.

ישנם סוגי מנגנוני ברזים שונים אשר לא תמיד מותאמים עבור כל סוג של תשתית ולעיתים לקוחות מבקשים לבצע שיפוץ בבית בעל תשתיות ישנות, דבר אשר יוצר אתגרים מסוימים בכל הקשור להתקנת ברז חדש על גבי תשתית ישנה.

לפעמים ניתן להתגבר על קשיים אלו ולפעמים הלקוח יצטרך לנתב מחדש את בחירתו ולרכוש ברז אמבטיה או ברז מטבח אחר.

ההתקנה המתבקשת עשויה להיות מורכבת וככל שתקדימו להתוועץ עם בעל מקצוע כך תחסכו כאבי ראש מיותרים. במידה והברז אשר בחרתם לא מתאים לתשתית הקיימת אצלכם בבית, ניתן לעיתים לבצע התאמות על מנת לבצע את ההתקנה בכל אופן אך עדיף להמנע מסיטואציות כאלה בשל היותן גם יקרות וגם לא תמיד אפשריות בכלל.

אתר רוזנפלד מציד מגוון ברזים כגון ברזי אמבטיה, ברזי חמת, ברזי גרואה, ברזי מטבח ברזים מעוצבים למטבח, ברזי סוללה ועוד בכדי שתוכלו למצוא מענה לכל דרישותיכם ואנו בטוחים כי גם הלקוח הכי קפדן יוכל לקבל את השלווה אשר מגיעה לו בשיפוץ וחידוש ביתו.

אנו מחויבים ומתחייבים לאיכויות גבוהות בכל הנוגע למוצרינו ומקווים להעניק לכם את חווית הלקוח המושלמת.

אנו כאן בכדי לספק לכם כל מענה עבור שאלותיכם ובקשותיכם. אנא אל תהססו ליצור קשר עמנו ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

בהצלחה בהתקנת הברז החדש שלכם,

 

רוזנפלד.

 

0
    0
    העגלה שלך

      צעד אחרון ומחירים מיוחדים לחברי מועדון בדרך אליכם!

      אני כבר חבר מועדון- מצויין! התחבר/י ותוכל/י לקבל את המחירים המיוחדים, המתנה כבר אצלך במייל!
      עדיין לא חבר מועדון? הירשם/י בקלות וקבל/י את המחירים המיוחדים והמתנה למייל!

      התחבר

      הרשמה

      לאחר שסיימתם ושלחתם את הפרטים תקבלו בתוך 2 דקות מייל המאשר שהתחברתם. אם לא הגיע המייל חייגו 03-9050000 
      או שלחו לנו מייל  [email protected]
      הפרטים שלכם מאובטחים ברמה הכי גבוהה – אנו מתחייבים לשמור בבטחה על פרטייכים האישיים ולא להפיצם.

      מה עוד חברי מועדון רוזנפלד מקבלים? 
      הטבות ומבצעים בחנות ובאתר | איזור אישי | מילוי הזמנה מהיר וקל | מעקב הזמנות | שמירה של הפריטים האהובים.